اے این سی وائرلیس ہیڈ فون کا انفینکس خاموش X جائزہ۔

اے این سی وائرلیس ہیڈ فون کا انفینکس خاموش X جائزہ۔

اے این سی وائرلیس ہیڈ فون کا انفینکس خاموش X جائزہ۔

شور منسوخی کا علاج۔

آپ کے ہیڈسیٹ کو ہیڈسیٹ میں تقسیم کرنا بہت ضروری ہے کیونکہ بوس ، سونی ، اور سنیہیسر کی تقابلی شراکت پی سی کی قیمت میں اتنی ہی لاگت آتی ہے۔ اس کے علاوہ ، یہ قائل ہے کہ مشہور ، تکلیف دہ ہندوستانی سب وے میں بھی کیس کو استعمال کرتا ہے۔ متحرک الیکٹرانک حوصلہ افزائی کا عنصر بہترین اور ، شاید ، ایک اہم مقصد ہے ، جس کا مقصد موسیقی کے طریقوں سے راہوں پر تکلیف دہ پریشانیوں یا کھلی آمدورفت سے بچنا ہے۔

جوں جوں ہوسکتا ہے ، ہک کو مارنے والے یہ بلکہ مہنگے ایئرفون کارآمد ہیں۔ مزید برآں ، سب وے میں تقریبا everyone ہر شخص تھک چکا ہے اور تنخواہ کے قریب ہے۔ بہرحال ، یہ کبھی بور نہیں تھا۔ سبھی چیزوں پر غور کیا گیا ، یعنی انفینکس نے جب تک کوئٹ ایکس ہیڈسیٹ کو دنگ کردیا۔ 4،999 یورو کی ابتدائی قیمت پر ، ایک ناقابل یقین سیٹ اپ سامنے آیا۔ کسی بھی صورت میں ، جب مجھے ریسرچ یونٹ ملا تو ، حراستی مکمل ہوچکی تھی ، اور اب انفینکس کوائسٹ ایکس معمولی کہکشاں ₹ 9999 میں فروخت کے لئے ہے۔

در حقیقت ، جہاں تک ممکن ہو ، اس بارے میں تحقیق کریں کہ کیا ایک چینی موبائل فون اور ایک ڈیکوریٹر ہیڈسیٹ کا انتظام کرنے میں معقول تشویش کے ساتھ نو ہزار کی اہم قیمت رکھتا ہے؟

مؤخر الذکر کے ذریعہ بنایا گیا۔

سبھی چیزوں پر غور کیا جاتا ہے ، سب سے پہلے تو ، کسی بھی حالت میں تعمیر کے معیار میں مداخلت نہیں ہوتی ہے۔ نصف اور آدھے نمو پلاسٹک اور ایلومینیم مرکب کا اطلاق کرنا ، انفینکس خاموش X انتہائی پائیدار اور مرتکز ہے۔ کراس سیکشن میں ایک انوڈائزڈ ایلومینیم کا ٹکڑا اور ایک اعلی معیار کا ، پتلا ٹچ پلاسٹک مواد شامل ہے۔ یہ ہیڈ بینڈ پر نظر آتا ہے ، جہاں بیرونی خول پلاسٹک ہوتا ہے اور منسلکہ کے لئے اندرونی جھاگ انتہائی عمدہ ہوتا ہے۔ کسی بھی صورت میں ، واپس لینے اور ہٹنے والے ہاتھ پائیدار ایلومینیم سے بنے ہوتے ہیں ، آخر کار اختتام ایک اچھی طرح سے تیار کردہ لوپ کے ساتھ ہوتا ہے جو آپ کو 100 ڈگری والے علاقوں اور غیر معتبر سطح پر ہینڈسیٹ کا گھیرائو کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

فون ، جس کے چاروں طرف علاقوں کی دیواروں سے گھرا ہوا ہے ، رابطے کے ایک نقطہ کے ساتھ شاہراہ کو بھاری مدد فراہم کرتا ہے۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ ، یہ ناقابل تصور حد تک پائیدار ہے اور جب میں اسے سختی سے تبدیل کرتا ہوں تو کسی قسم کی کمزوری یا جعل سازی کا مطلب نہیں ہے۔ جار خود برابر پلاسٹک کے مساوی ماد .ہ کا بڑا حصہ بناتے ہیں ، جو بلا شبہ اعلی صلاحیت محسوس کرتا ہے ، اسی طرح کی ایلومینیم مواد سے بنی گائیڈ کے کنارے کو ڈھکنے والی فلیٹ سطح۔ سب سے زیادہ حیرت کی بات یہ ہے کہ اسی طرح کی سطح پر چھوٹی ویکیوم معدنیات سے متعلق باڈی ، جس میں سے ہر ایک اس علاقے میں ہے ، جب آپ نیچے بجلی کا چراغ جلاتے ہیں تو دھاتوں کے نازک دفاعی کام کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

مجھے یہ اچھا لگتا ہے جب ایگزیکٹو بہت زیادہ مکینیکل چیزیں تیار کرتے ہیں اور اسے ان طریقوں سے افزودہ کرتے ہیں جو اوسط ناظرین کے لئے واضح نہیں ہے۔

ایک زیادہ ترقی یافتہ طریقہ۔

مساوی طور پر اس علاقے میں اسٹریچ زون میں بند ایلومینیم اور پین پلاسٹک کی چنائی کے کنارے کے درمیان ایک چھوٹی سی افتتاحی کا خدشہ ہے ، جہاں آپ کو ملتے جلتے ہوئے دھات کا کام ملتا ہے جس میں وینٹیلیشن میں کٹوتیوں کا انکشاف ہوتا ہے جس کا مطلب ہے کہ باس عکاس کی ساخت اس کے لئے ہے۔ پلاسٹک کا ہر گوشہ دائیں طرف سے چارج کرنے کے لئے ایک پلے / اسٹاپ ہاؤسنگ ، ٹارک اور ایک چھوٹی USB چارجنگ پورٹ منتقل کرتا ہے ، جبکہ بائیں کان کی دیوار کے علاقے میں 3.5 ملی میٹر کا ہیڈ فون جیک ہوتا ہے ، ایک اعتدال پسند سائز کا سلائڈ سوئچ ہوتا ہے۔ ایل ای ڈی کے نچلے حصے میں ، اسی طرح ایل ای ڈی کی حیثیت کے اشارے کے ساتھ متحرک طور پر ایکچوایٹر کو بند کرنا بھی لازم ہے۔

ایک بہت ہی خوشگوار ، روزانہ ایڈجسٹ ایبل قابل تکیا وزن ، آرام ، دباؤ / دیکھ بھال ، سانس لینے اور مکینیکل علیحدگی کے درمیان صحیح توازن حاصل کرتا ہے۔ سونی ریسنگ ہیڈسیٹس میں پرسکون X میں ضرورت سے زیادہ ٹچ اور سگنل کنٹرول نہیں ہوسکتا ہے ، لیکن انفنکس ہیڈسیٹ یقینا 33 33٪ کے قابل نہیں ہے۔ بالکل سیدھے رہنے کے لئے ، اس وقت ، میں مجموعی ڈھانچے ، معیار کی تعمیر اور تعمیر کی طرف سے بہت زیادہ رہنمائی کرتا تھا ، بظاہر انفینکس خاموش X کے ساتھ – جتنا فون لاگت کے مطالبے کے لئے، 8،999 کو قانونی شکل دینے کے لئے بنایا گیا تھا اور اس کے بعد کچھ اور بھی۔

نسب کی عدم موجودگی صوتی معیار میں واضح ہے۔

میں بے رحمی سے جائز ہوں گا۔ انفینکس پرسکون X دھیان سے سنتا ہے۔ براہ کرم خوفزدہ نہ ہوں ، لیکن ان کے نو ہزار درخواست کردہ اخراجات کے ل they انہیں زیادہ کردار اور نفاست کی توقع تھی۔ تاہم ، اچھے کام کو پہچانتے ہوئے ، انفینکس ان چند مینوفیکچروں میں سے ایک ہے جنہوں نے یہ پتہ لگایا ہے کہ ریموٹ ہیڈ فون پر کم تعدد گردش کو کیسے روکا جائے۔ ضرورت سے زیادہ مہنگے متحرک بٹنوں کے دوسرے راؤنڈ میں بھی اسی طرح کی پریشانی کو دور کرنے کے لئے سونی کی دو کوششیں ہوئی ، حالانکہ بوس کو ابھی تک یہ پتہ نہیں چل سکا ہے کہ اعتقاد کو کیسے ٹھیک کیا جائے۔

ایسا نہیں ہے کہ بوس کی لابی دیکھے گی ، لیکن میں اس کی بات کو یاد کروں گا۔

اگرچہ ڈیوائس بھاری ہیڈ فون ڈرائیوروں کی اعلی انحرافات اور کم تعدد پیداوار کی ضروریات کو اپنانے کے ل for ایک اعلی بینڈوتھ کی تکنیک ہے ، لیکن صرف سونی اور انفینکس باس کے آزادانہ طور پر کوئی معنی نہیں رکھتے ہیں۔ یہ ظاہر ہے کہ میں نے دور دراز کے ہیڈ فون میں سے ایک ہے۔ اچھے ڈیزائن اور تعمیراتی کام پر انفینکس کے ماہرین کا مکمل ڈسپلے۔ اس کے علاوہ ، بلوٹوتھ سگنل کا معیار بہترین تھا ، اور کوئٹ ایکس نے بہتر Qualcomm aptX ریموٹ انکوڈر کی حمایت کرکے مجھے حیران بھی کردیا ، حالانکہ یہ تنظیم خود ہی اس بات کی ضمانت دیتی ہے کہ ہیڈسیٹ صرف معمولی AAC انکوڈر کو بڑھا دیتا ہے۔ میرے ہیڈسیٹ نے بھی مجھے اوسطا 16 سے 18 گھنٹے کی بیٹری کی زندگی دی۔

بدقسمتی سے ، کسی بھی معاملے میں ساؤنڈ ڈیزائنرز ان کی رفتار تیز کردیتے ہیں۔

اگرچہ کوئٹ ایکس آڈیو سگنل میں کوئی خاص تباہ کن نقص موجود نہیں ہے ، لیکن یہ صرف انتہائی تھکن والا ہے۔ اس کے علاوہ ، میں یہ تجویز نہیں کرتا ہوں کہ یٹیموٹک اسٹڈیز ایک طرح کی انتہائی تیز لیکن احتیاط سے درست آواز ہے۔ انفینکس پرسکون X غیر ہنگامہ خیز باس تیار کرسکتا ہے ، لیکن آواز بالکل باآسانی ہے اور باس کی ضرورت سے زیادہ جھکاؤ کے ساتھ رابطے میں ہے ، جو نفیس پٹریوں میں موسیقی کی ایک چھوٹی تصویر کو جوڑتا ہے۔ تاریخ عروج کے برابر ہے جو معمولی درجے کی تفصیل دکھاتا ہے اور عام طور پر جلد ہی دور ہوجاتا ہے۔ ظاہر ہے ، اس سے مقامی تصور اور آڈیو مرحلے پر اثر پڑتا ہے اور اس کی وجہ سے سٹیریو امیج کو تنگ کیا جاتا ہے۔

آپ کو پھر بھی بہتر اے این سی ہیڈسیٹ نہیں ملے گا۔

براہ کرم ، جبکہ میں کویٹ ایکس کی مخر کارکردگی کو خوفناک نہیں کہوں گا ، یہ غلط لانچ یا درست نہیں ہے۔ یہ تھکن دینے والا ہے۔ اور جبکہ یہ، 4،999 کی بنیادی قیمت کے قابل ہوسکتی ہے ، لیکن آج کے 99 8999 کے اسٹیکر لاگت کے ممکنہ فوائد کے باوجود ، اس کا جواز نہیں ہے۔ یہ جگہ ، میں نوٹ کرتا ہوں کہ ، آپ کو یقینی طور پر اس جگہ کے قریب ، کہیں زیادہ پائیدار اور زیر تعمیر یا اس سے بھی زیادہ بہتر اس جگہ پر کوئی اور ممکنہ ڈراونا ہیڈ فون قطرہ نہیں ملے گا۔

کیا یہ آپ کو پہلے سے زیادہ الجھن میں چھوڑ دیتا ہے؟ بے شک ، مجھے افسوس ہے ، تاہم ، ایک اصول کے طور پر ، میں سنجیدگی سے جائز ہوں۔ اس قیمت پر ، یقینی طور پر اے این سی ہیڈ فون کا کوئی زبردست سیٹ موجود نہیں ہے ، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو کوئٹ ایکس کی متاثر کن آواز کو برداشت کرنا پڑے گا ، خاص طور پر اس کی قیمت کے سبب۔ یہ اس کا مختصر اور لمبا ہے۔

اگر آپ وائرلیس آئی ایم استعمال نہیں کرتے ہیں۔

اگر اے این سی کی مصنوعات نے ٹھیک کام کیا ہوتا تو کوئٹ ایکس نے میری تجویز کو قبول کر لیا ہوتا ، لیکن میں کمزور متحرک فریموں سے بہت الجھا ہوا تھا۔ وہ اڑتے ہوئے موٹر کے کندھے کو اڑتے وقت قابو میں نہیں رکھ سکتا تھا ، جبکہ عمدہ مرکب (گفتگو) ، گفتگو اور آفس کی دیگر آوازیں بہت آسانی سے چلائی جاتی تھیں۔ سب وے پر رہتے ہوئے اسے سڑک پر استعمال کرنے کی کوشش کرنے سے گریز کریں۔

میں جو کہنے کی کوشش کر رہا ہوں وہ یہ ہے کہ اگر آپ اس ہینڈسیٹ کے لئے پوچھتے ہیں جو اس قیمت سے نیچے آ جاتا ہے تو ، آپ کو انفنکس خاموش ایکس سے زیادہ کوئی چیز نہیں ملے گی۔ کسی بھی صورت میں ، اس طرح کے پیسوں کے ل you ، آپ کو دور دراز کے آئی ای ایم کا ایک بہت بڑا میزبان مل سکتا ہے جو بہت بہتر نظر آتا ہے۔ آواز اسی طرح ، اگر آپ مہذب ٹرپل ریڑھ کی ہڈی کو شامل کرتے ہیں تو ، عملی طور پر کوئی بھی ریموٹ IEM آپ کی مطلوبہ میکانکی آواز کی علیحدگی کا ترجمہ اے این سی پرسکون X کی ترتیبات میں کردے گا۔

بنیادی طور پر ، زبردست آواز کی تعریف کرنے کے موقع کے ساتھ ، ایک مہذب دور دراز IEM ، جیسے ای اوز ون ، آر ایچ اے MA650 وائرلیس یا یہاں تک کہ بیئرڈی نیامک بائرن پر رقم خرچ کریں۔ تاہم ، جب آپ کو اے این سی کے ل this اس قیمت میں توسیع کرنے کے لئے کہا گیا تو ، آپ کو انفینکس پرسکون ایکس کو کنٹرول کرنا ہوگا۔ یہ بہت اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے ، ہر جگہ ڈیزائن کیا گیا ہے ، اور اچھ soundے معیار کو مہیا کرتا ہے ، لیکن ایک معمولی متحرک پلٹائیں کے ساتھ۔ کسی بھی معاملے میں ، آئیے اس کا سامنا کریں – اس قیمت پر آپ کو اپنی کلاس میں کچھ بہتر نہیں ملنے والا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *