جیوانی ایس 11 لائٹ فون کا جائزہ۔

جیوانی ایس 11 لائٹ فون کا جائزہ۔

جیوانی ایس 11 لائٹ فون کا جائزہ۔

گیانی کے پاس مناسب قیمت پر زبردست ، معیاری موبائل فون پیش کرنے کی شہرت ہے۔ کسی بھی صورت میں ، حالیہ برسوں میں جیونی کے موبائل فون کی خراب کارکردگی ، ناقص کارکردگی اور غیر معقول تشخیص کی وجہ سے کمی رہی ہے۔

اس تنظیم نے اب ایس 11 لائٹ کو اسٹیکر کے ساتھ لانچ کیا ہے جس کی قیمت ہے۔ 13،999 ، جس نے اسے ژیومی ریڈمی نوٹ 5 ، ژیومی ریڈمی نوٹ 5 پرو ، ژیومی ایم اے اے 1 (ریسرچ) ، موٹرولا موٹو جی 6 اور نوکیا 6.1 کے ساتھ کام پر لگا دیا ہے۔ تو کیا ایس 11 لائٹ مسئلہ سے کہیں زیادہ ہے؟ کیا یہ خریدنے کے قابل ہے؟ سات دن تک اس گیجٹ کے استعمال کے بعد میں نے کیا سوچا۔

 

میں ہوں گا۔

گیانی ایس 11 لائٹ میں دھات کا جسم اور گلاس کا اگلا اور پیچھے والا حصہ ہے۔ عقبی شیشے کا بورڈ ہر طرف جھکا ہوا ہے ، جس کی وجہ سے یہ حقیقت میں اس سے کہیں زیادہ مہنگا نظر آتا ہے۔ مطالعے کے لئے ہمیں جو گیجٹ ملا ہے وہ ایک گہرا نیلا شیڈنگ آپشن ہے اور یہ بہت اچھا لگتا ہے۔ پیلا نیلے رنگ کا سایہ پیچھے کے شیشے کے پینل اور کابینہ دونوں تک پھیلا ہوا ہے ، جس سے گیجٹ کو ایک پالش نظر ملتی ہے۔

کوئی بھی معاملہ ہو ، اس کے علاوہ یہ کہ شاندار تکمیل جس سے گیجٹ کو عمدہ شکل مل جاتی ہے وہ اس کو انتہائی مبہم بنا دیتا ہے اور اس میں خارش کا رجحان ہوتا ہے۔ گیجٹ عام طور پر اس کی پتلون کی جیب سے نکل جاتا تھا۔ حیرت کی بات یہ ہے کہ بہت سارے گرنے کے بعد بھی ، اس گیجٹ کو کوئی نقصان نہیں ملا۔ جیسا کہ میں نے ذکر کیا ، عقبی کھڑکی کھرچوں کا شکار ہے اور ، صرف دو ہفتوں تک اس آلے کو استعمال کرنے کے بعد ، پیٹھ کو مکمل طور پر نقصان پہنچا تھا۔ میرے خیال میں یہ کسی کیس کے ساتھ کسی گیجٹ کے استعمال کے ل perfect بہترین ہے۔ غلطی سے جیب سے کھسک جانے اور اس کے علاوہ خارش پڑنے سے گیجٹ سے اسٹریٹجک فاصلہ برقرار رکھے گا۔

 

مثال

اس گیجٹ میں 5.7 انچ کا IPS LCD ڈسپلے آتا ہے جس میں 18: 9 پہلو تناسب اور HD + مقاصد ہوتے ہیں۔ کم پورے اسٹور فرنٹ واضح ہیں اور انتباہی علامتوں میں نقش نگاری بہت اچھی طرح سے پائی جاتی ہے۔ نچلے ہدف کے اوپر ، اسٹور فرنٹ میں گورللا گلاس کا اضافی انشورنس ہوتا ہے ، جس کی وجہ سے اس کے سکریچ ہونے کا زیادہ امکان رہ جاتا ہے۔

دن کی روشنی میں ٹریکنگ اچھی ہے اور اس کی نمائش میں واضح رنگ ہے۔ شوکیس 10 نکاتی ملٹی فنکشن سوئچ میں اضافہ کرتا ہے ، اور رابطے کی درستگی بہترین ہے۔ آئی پی ایس ایل سی ڈی ہونے کی وجہ سے ، نقطہ نظر بہت ہی عمدہ ہیں۔ شوکیس اہم مسئلہ نہیں ہے ، لیکن جیونی کو سر کی اونچی گنتی اور گوریلا گولف کورس کے بارے میں فیصلہ کرنا پڑا۔ ان دونوں کاموں کی عدم موجودگی میں ، جیونائی ایس 11 لائٹ کھیل میں اپنے حریف کو کھو دیتا ہے۔

 

فوٹو مشین۔

گیانی ایس 11 لائٹ معیاری 13 ایم پی + 2 ایم پی کیمرے کے ساتھ آتا ہے جو ایل ای ڈی فلیش میں مدد کرتا ہے۔ 13MP کا معیاری کیمرا فوٹو گرافی کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، جبکہ 2MP کا معیاری کیمرا ایک گہرا سینسر ہے جو بوکے کو کنٹرول کرتا ہے۔ جیونی نے بیس کیمرے میں استعمال ہونے والے سنٹر فریم پر ڈیٹا فراہم نہیں کیا اور واضح طور پر اس بات کی نشاندہی کی کہ اس کی توجہ ایسے صارفین پر مرکوز ہے جو بدعت میں زیادہ شامل نہیں ہیں۔

سورج کی روشنی میں کھینچی گئی تصاویر بہت شور مچاتی ہیں اور اس حقیقت کے باوجود کہ تصاویر میں زیادہ حد سے زیادہ وولٹیج ہوتی ہے۔ در حقیقت ، یہاں تک کہ ایک مکمل اسکیل سنسکرین کے اہم انحطاطی نتائج ہیں۔ شبیہہ کی ناقص کوالٹی کی وجہ سے ، تصاویر میں ایک بار پھر بہت بڑی تعداد میں گھماؤ پڑا ہے ، اور لطافتیں تخلیق شدہ چوٹی میں ٹوٹ گئیں۔ کم روشنی والی تصاویر میں فوکل کی لمبائی کا فلیش بھی ہوتا ہے ، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ جیوانی نے کم معیار کی توجہ کا انتخاب کیا ہے۔

متحرک حد قابل قبول ہے ، اور ایچ ڈی آر روشنی کے قابل سوالات کے تحت توقع کے مطابق بھرتا ہے۔ جنریشن شیڈ تھوڑی سی طرف۔ مجھے لگتا ہے کہ ترقی پسند اور پرجوش شیڈنگ ٹون کیمرا کو اس کی کچھ کمزوریوں کو چھپانے میں مدد فراہم کرے گا۔

مرکزی کیمرا میں بوکیہ موڈ بھی ہے۔ بوکیہ فنکشن بہت اچھا کام کرتا ہے اور عنوانات سے موضوعات کو الگ کرتا ہے۔ کسی بھی صورت میں ، S11 لائٹ پر بوکیہ موڈ اسی طبقے سے تعلق نہیں رکھتا ہے جس کی Xiaomi Mi A1 یا Xiaomi Redmi नोट 5 پرو ہے۔ گیجٹ مناظر کی تصاویر لے سکتا ہے اور اس کے 6،7 میگا پکسل اہداف ہیں۔ مناظر حیرت انگیز طور پر سلے ہوئے ہیں ، لیکن ان میں لطیف پن کی ضرورت ہے۔

عام طور پر ، کیمرے کی بنیادی کارکردگی خوفناک ہے۔ موبائل فونز جیسے زیومی ریڈمی 5 اور ریڈمی نوٹ 5 جو تقریبا almost Rs. گیانی ایس 11 لائٹ کے مقابلے میں 5000 سستا ، تصویری معیار بہت بہتر ہے۔ ژیومی ریڈمی نوٹ 5 پرو اور نوکیا 6 کے برخلاف ، جینی ایس 11 لائٹ اصلی دنیا کے کیمرہ پرفارمنس میں بہت پیچھے ہے۔

کیمرہ میں آگے بڑھتے ہوئے ، یہ 16 میگا پکسل یونٹ ہے جس میں ٹھوس دلچسپی ہے۔ اس کے ساتھ لی گئی تصاویر خوبصورت اور کرکرا ہیں۔ کم روشنی والی حالت میں بھی کمپن کی سطح موجود ہے۔ سامنے والا کیمرہ بوکھے موڈ پیش کرتا ہے ، لیکن یہ اچھی طرح کام نہیں کرتا ہے۔ بوکیہ فنکشن ، چیز اور فاؤنڈیشن کے درمیان علیحدگی کے برعکس ، موضوع کے ماحول کو چھپاتا ہے۔ کسی بھی صورت میں ، برا بوکے نظر کے علاوہ ، گیانا ایس 11 لائٹ میں شبیہہ کا بہترین معیار ہے۔

 

پھانسی۔

گیانی ایس 11 لائٹ کوالکوم اسنیپ ڈریگن 435 ایس سی کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے اور مطمئن موبائل فون بالکل بھی نہیں ہے۔ اسی طرح کی قیمت کی حدود میں مختلف موبائل فون بہت زیادہ ناقابل یقین پروسیسرز کے ساتھ آتے ہیں جیسے سنیپ ڈریگن 625 اور اسنیپ ڈریگن 636۔

جیونی ایس 11 لائٹ کی انتہائی نیند کی پیش کش ہے۔ ایپلیکیشنز کو کھولنے میں کافی وقت لگتا ہے ، درخواستوں کے مابین تبادلہ معمولی ہوتا ہے ، اور یوزر انٹرفیس بھی اسی طرح کراہنا کرتا ہے۔ در حقیقت ، یہاں تک کہ بنیادی کام جیسے کالز ، کوچنگ ، ​​اور بد انتظامی کے خراب نتائج کو دیکھنے کا تجربہ۔ مثال کے طور پر ، گیجٹ کبھی کبھی ناکافی ہوسکتا ہے جب تک کہ آپ اس ویب صفحہ کو نہیں دیکھ پاتے جو آپ دیکھ رہے ہیں۔ مختلف پروگراموں میں بھی یہی ہوتا ہے۔ فیس بک اور انسٹاگرام جیسے ایپس کی تلاش اوسط اور آرام دہ ہے۔

ہلکے انحراف ٹھیک کام کرتے ہیں ، تاہم ، جب آپ بڑے تفریحی پارکوں جاتے ہیں تو ، وہاں رہائش کی جیبیں ہوتی ہیں اور گیجٹ بھی گرم ہوجاتا ہے۔ میں نے تھری ڈی مارک لانچ کیا اور نشان زد اور جی ایف ایکس بینچ گیجٹ چارٹ کے نچلے حصے میں ہیں۔

پروسیسر نہ صرف کمزور ہے ، بلکہ مصنوع کا آرڈر نہیں ہے۔ ژیومی ریڈمی 5 بھی اسی طرح کے اسنیپ ڈریگن 435 پروسیسر کا استعمال کرتا ہے ، لیکن اس میں بہتر نمائش کا موڈ ہے۔ یہاں تک کہ عملی طور پر متعدد کاموں کے باوجود بھی آرام اور ٹھوکر نہیں کھاتا ہے۔ میں جینی ایس 11 لائٹ کی کارکردگی سے بہت مایوس ہوں اور مجھے لگتا ہے کہ اسے حاصل نہ کرنا صرف ایک وجہ سے ہے۔

 

UI

یوزر انٹرفیس Gionee S11 واپس موضوع کی ایک اور کمزوری ہے۔ انٹرفیس لے آؤٹ پرانی ہے اور لگتا ہے اچھوتا ہے۔ علامت ، چمک اور ماضی کے زمانے کی ظاہری شکل۔ تاہم ، اس انٹرفیس میں کچھ اہم مسائل بھی ہیں۔ کسی اطلاع کے ساتھ شروع ، گیجٹ لاک اسکرین پر کوئی اطلاع ظاہر نہیں کرتا اور گمراہ کن ہے۔ مجھے جب بھی انتباہ ہوا ہر وقت مجھے گیجٹ کھولنے کی ضرورت تھی۔ کسی بھی صورت میں ، جیونی کو اسکرین لاک انتباہ کو بڑھانے کے ل an ایک متبادل شامل کرنا چاہئے۔

ہوم سکرین پر حروف ٹائپ کرتے وقت مجھے دوسرا سوال درپیش آیا۔ مجھے ایک ایک کر کے کھینچنے والے کردار پسند ہیں۔ آج ، اگر آپ یہ سمجھنے کے لئے حرف کم کردیتے ہیں کہ آپ کو ایک کردار دوسرے کے سامنے رکھنے کی ضرورت ہے ، اور زیادہ تر کسی بھی سیل فون کے ل one ، جب آپ ایک کردار کو دوسرے کے سامنے رکھتے ہیں تو ، دوسرا کردار اگلے ٹائل یا اگلے کالم کی بجائے حرکت کرتا ہے ، تاہم ، جیوانی میں S11 واپس موضوعات آگے بڑھنے کے بجائے نیچے جاتے ہیں۔ اس نے علامتوں اور گیجٹس کا تصور انتہائی دلچسپ بنا دیا۔

لاک اسکرین کے ساتھ ایک اور مسئلہ یہ ہے کہ یہ غیر معمولی مواد ، بالی ووڈ تفریحی تنظیموں ، فطرت اور بہت کچھ کے بارے میں حقائق ظاہر کرتا ہے۔ اس وقت ، ایسے لوگ بھی ہوسکتے ہیں جو تالے کے پیچھے حقیقت اور منطق سیکھنا چاہتے ہیں ، لیکن میں ان میں سے ایک نہیں ہوں ، اور مجھے معلوم ہوا ہے کہ مجموعی طور پر زیادہ تر آبادی کو ہر بار لاک اسکرین پر کسی بھی صوابدیدی ویب سامان کی ضرورت نہیں ہے۔ گیجٹ اب بھی اسے برقرار رکھیں – یہ بدترین نہیں ہے۔ سب سے زیادہ مایوس کن بات یہ ہے کہ آپ اسے ترتیبات کو تبدیل کرنے اور ترتیبات کو تبدیل کرنے کے بغیر بند نہیں کرسکتے جو آپ کو تشکیل دینے کی ضرورت ہے۔ ترتیبات کا مینو بھی انتہائی مبہم ہے ، اور ضروری ترتیبات سب انیمس کے ذریعہ احاطہ کرتی ہیں جیسے لاک اسکرین کی ترتیبات ، بیٹری ،

دوسری طرف ، گیانا ایس 11 لائٹ میں بہت سے اہم نکات ہیں ، جیسے کال لاگ ، اسکرین شاٹس میں ترمیم کرنا ، نجی دستاویزات اور درخواستوں کا احاطہ کرنا ، درخواستوں کی کاپیاں اور بہت کچھ۔ کسی بھی صورت میں ، اضافی اوقات کی سوچ کے باوجود ، میں سمجھتا ہوں کہ اگر چیلنج کا مقابلہ کرنا ہے تو جیونی کو UI کو بہتر بنانے کے لئے کام کرنا چاہئے۔

 

بیٹری۔

گیانی ایس 11 لائٹ میں 3000 ایم اے ایچ کی بیٹری ہے ، جو عام طور پر مختلف قیمت والے موبائل فونز پر فٹ نہیں ہوتی ہے۔ میرے استعمال میں ، یہ گیجٹ زیادہ تر تقریبا-2 22-24 گھنٹے جاری رہتا ہے جس کی سکرین وقت تقریبا 4 4 گھنٹے رہتا ہے ، جو معمول کے نیچے میں اس کی نشاندہی کرنا چاہتا ہوں۔ ژیومی ریڈمی نوٹ 5 ، جس کی قیمت ٹیسٹنگ میں بھی ہے ، اس کی بیٹری 32 سے 38 گھنٹے ہے اور اس کی اسکرین ایکٹیویشن کا وقت تقریبا 7 سے 8 گھنٹے ہے۔

متاثر کن بیٹری کو فروغ دینے کے ساتھ ، گیجٹ تیزی سے معاوضے کی حمایت نہیں کرتا ہے اور مکمل چارج کرنے میں 3 گھنٹے کا وقت لگتا ہے۔ گیجیٹ کی تمام کوتاہیوں کے بعد ایک بہت بڑی بیٹری والے گیجٹ کی فراہمی کے بعد جو کم از کم جیونی کرسکتا تھا ، کیونکہ ہندوستانی خریدار تیزی سے بیٹری اٹھاتے ہیں۔

 

حل۔

ایس 11 لائٹ جیونی سے مکمل مایوسی ہے۔ گیجٹ کو کم اختتام پیش کرنے کے لئے ایک میز کی ضرورت ہے ، امیدواروں کے پیچھے کیمرہ کا کام ہے ، نمائش غنودگی کا شکار ہے ، انٹرفیس پرانی ہے اور بیٹری کی زندگی قیمت میں سب سے کم ہے۔ جیونی ایس 11 لائٹ جس اہم معیار میں چمکتی ہے وہ اس کا ڈیزائن اور فارورڈ کیمرہ کیمرہ ہے ، لیکن یہ دونوں چیزیں مجھے گیجٹ خریدنے پر راضی کرنے کے لئے کافی نہیں ہیں۔

گیانی ایس 11 لائٹ اپنے حریفوں کی اصل حیثیت پر قائم ہے ، اور میرے خیال میں موبائل فون جیسے موٹرولا موٹو جی 6 ، ژیومی ریڈمی نوٹ 5 (ریسرچ) ، نوکیا 6.1 اور اس سے بھی کم مہنگے زیومی ریڈمی 5 (کنٹرول) جینی ایس 11 لائٹ ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *