ون پلس 7 پرو  جائزہ۔

ون پلس 7 پرو  جائزہ۔

ون پلس 7 پرو  جائزہ۔

پچھلے کچھ سالوں میں ، ون پلس ایک مقصد سے تجاوز کرچکا ہے: بہترین ممکنہ قیمت پر بہترین لمحات چھوڑنے کے بغیر ، Android کے قائد کی پیش کش کرنا۔ اس کے علاوہ ، اس عمل نے اس تنظیم کے لئے واضح طور پر کام کیا ہے جو فی الحال مجموعی طور پر فون انڈسٹری میں سب سے زیادہ شیئر والے ہندوستان کے اعلی ڈویژن کا انتظام کرتی ہے ، جس کی مالیت 30،000 روبل سے زیادہ ہے۔

اس وقت تک جب دیگر تمام تنظیمیں حساس فونز کے ذریعہ جلدوں کی تشہیر کرنے کی کوشش کر رہی تھیں ، ون پلس اپنے انفرادی فون کے طریقہ کار پر عمل پیرا تھا – ٹھیک ہے ، امکان سے کہیں زیادہ ، ون پلس ایکس نے توجہ نہیں دی – اسی طرح کی قدر کا ایک نقطہ ، اسے ہر جائزے کے ساتھ آگے بڑھا رہا ہے۔ اس وقت ہندوستان میں موبائل فون فروخت کرنے میں باقاعدہ لاگت میں مجموعی طور پر اضافے کا مطلب یہ ہے کہ اس تنظیم میں ایسے صارفین کا زیادہ تناسب ہے جو ایک اعلی ہینڈسیٹ میں جانا چاہتے ہیں۔

 

ڈیزائن اور ڈسپلے

جیسے ہی آپ ون پلس 7 پرو کو آن کریں گے ، آپ کی ونڈو مفلوج ہو جائے گی۔ ریفریش ریٹ 90 ہرٹج کے ساتھ ، یہ میں نے اپنے موبائل فون پر دیکھا ہے کہ سب سے بہتر ، حالیہ ، میں سے بہترین شرح ہے۔ یہ 800 بولٹ پر انتہائی شاندار ہے ، لیکن جب آپ اسے دن کی روشنی میں استعمال کرتے ہیں تو یہ تھوڑا سا جدوجہد کرتا ہے۔ ون پلس نے ایسے جاندار مناظر کو آگے بڑھایا ہے جو اس سکرین میں زندگی کا سانس لے سکتے ہیں۔

سکرین مزید مڑے ہوئے ہے ، کناروں کے آس پاس تقریبا فیوز ہوجاتی ہے۔ اگرچہ موڑنے کی کوئی اضافی قیمت نہیں ہے ، لیکن میں نے محسوس کیا ہے کہ کچھ چیزیں اس اسکرین کے مطابق نہیں ہیں – خاص طور پر انسٹاگرام کہانیوں کے ساتھ – اور کئی کناروں کو کاٹا گیا ہے۔

دوسری چیز جو آپ دیکھیں گے وہ یہ ہے کہ یہ فون بھاری طرف ہے ، شائد 4000 ایم اے ایچ کی بیٹری کا شکریہ۔ اس طرح ، یہ طاقت ون پلس 7 پرو بناتی ہے جس کا وزن تقریبا 210 گرام ہے۔ اس کے علاوہ ، اس کے کنارے کے ساتھ ایک پریزنٹیشن کچھ ایسی چیز ہے جس کی مدد سے آپ کو اسے کسی بڑی سلامتی کے ل put فراہم کرسکتے ہیں۔

مزید یہ کہ حیرت انگیز شوکیس میں آپ کے پاس ڈولبی اٹموس اسٹینڈ کے ساتھ اب اضافی ڈوئل اسپیکر موجود ہیں ، جب آواز کی ضرورت ہوتی ہے تو اسے کھیلنے کی اجازت دیتا ہے۔

 

فوٹو مشین۔

ون پلس 7 پرو اس کی ایک وجہ ہے کہ بہت سے لوگ اس فون کو حقیقی انتخاب کے طور پر دیکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، وہ ایک ٹن پیش کرتے ہیں۔ ابتدائی طور پر ، ون پلس مکینیکل بہار والے کیمرے میں گیا۔ جب سامنے والے کیمرے میں منتقل ہوتا ہے تو ، فون کے ذریعے گھومنے والی مکینیکل یونٹ داخلہ کو دبانے کے لئے تیار ہوتا ہے۔ کیمرا جہاں واقع ہے اس کے بالکل نیچے ، نیلی روشنی کی روشنی چمک رہی ہے جیسے آپ کو آگاہ کیا ہو گا کہ کیا ہوگا۔ اس کا متحرک مرکز حیرت انگیز ہے۔

تاہم ، 16 میگا پکسل کا کیمرا عام تصاویر پر کلک کرتا ہے اور جہاں تک ایسا لگتا ہے پرواز نہیں کرتا ہے۔ پچھلے پینل پر نصب ٹرپل کیمرہ میں کوئی برتاؤ نہیں ہے۔ جو بھی ہو ، یہ حیرت انگیز ہے جو اس کے پیش کرتے ہیں حیرت انگیز نتائج پر۔ وسیع زاویہ والے کیمرا نے مجھے 117 ڈگری کے کنارے اور لائٹ فشئی ہک میں زیادہ دلچسپی دلائی۔

سینٹر سینسر 48 میگا پکسل کے رنگوں کی پیش کش کرتا ہے اور ان تصاویر پر کلک کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے جو میگزین کے احاطہ کے لئے کافی ہیں۔ ون پلس یہی کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ کم روشنی کی پیش کش خاص طور پر حیرت انگیز تھی ، اس طرح کے ٹھیک ٹھیک رنگوں کے ساتھ جو پیش کیے جاتے ہیں ، اس حقیقت کے باوجود کہ آپ واضح باریکیوں کے لئے زور دے رہے ہیں۔ اس مقام پر ، طویل فاصلے تک توجہ آپ کو بغیر کسی موڑ اور موڑ کے اس مضمون کے قریب لاتی ہے کیونکہ یہ تمام بصری ہیں۔ عام طور پر ، تین کیمروں کا یہ مرکب ناقابل یقین اور تحقیق کے لائق ہے۔

کارکردگی اور صارف انٹرفیس

ون پلس 7 پرو کوالکوم اسنیپ ڈریگن 855 کے ذریعہ تقویت یافتہ ہے اور یہ ایک ایسا بہت بڑا سامان ہے جو کبھی بھی جلد اندر آؤٹ ، سست یا بند نہیں ہوتا ہے۔ یہ ایک حقیقی ٹھنڈا مؤکل بھی ہے اور آپ اپنے فون کے ساتھ کیا کرتے ہیں اس پر گرم نہیں ہوتا ہے۔ بینچ مارک کے معاملے میں ، ون پلس 7 پرو کے ذریعہ بہت سے فون دستیاب نہیں ہیں۔

ہمیں بالکل یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ یہ ماڈل کس طرح 12 جی بی ریم اور 256 جیبی داخلی اسٹوریج کو دھکا دیتا ہے ، جو اب بھی رکاوٹ ہے۔ ایک اہم کامیابی اکثریت سے نمٹنے اور ہموار رہنے کی ہے۔

آسانی سے جس کو ون پلس فروغ دیتا ہے وہ صرف ساز و سامان کے بارے میں نہیں ہے۔ اس کے علاوہ ، فون میں آکسیجن OS اس بات کی ضمانت کے لئے کافی حد تک جاتا ہے کہ استعمال میں کوئی رکاوٹیں نہیں ہیں۔ تاہم ، کھلے نقطہ نظر سے ، میں نے ایسے ڈرائیور نہیں دیکھے ہیں جو واقعی میں ہر ایک کے لئے فون آسان بنانے کے لئے سوچتے ہوں گے۔ متنی جہت سے لے کر اختیارات پر غور کرنے تک ، ون پلس 7 پرو اس کے برعکس صارفین کا ایک بڑا گروپ پیش کرتا ہے ، اور یہ اس فون کے لئے آخر کار یو ایس پی ہوسکتا ہے۔

اگرچہ یہ ناقابل قبول اینڈرائیڈ کے قریب ہے ، لیکن ون پلس 7 پرو پروڈکٹ کے تجربے کو بے مثال سطح تک بلند کرنے کے لئے کافی حد تک تخصیصات پیش کرتا ہے۔ مثال کے طور پر ، جب آپ ایپلی کیشن بار سے جاتے ہیں تو ایپلی کیشن کا ایک مخفی آرگنائزر ہوتا ہے جہاں آپ ان ایپلیکیشن کو دفن کرسکتے ہیں جو آپ کو دیکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ در حقیقت ، ایپلی کیشنز کو اسٹور کرنے کا یہ ایک معقول طریقہ بھی ہے جسے آپ کو مسلسل کھولنے کی ضرورت نہیں ہے۔ فی الحال ، دلچسپ زین موڈ ابھر رہا ہے جو معطلی سے لطف اندوز ہونے کے لئے واقعی میں سیل فون کو 20 منٹ تک فراہم کرتا ہے۔ نیز ، شروع کرنے کے بعد اسے کھولنے کا کوئی حقیقی راستہ نہیں ہے۔ دلچسپ

مجھے یہ کہنا ہے کہ فون کی اس ونڈو میں واحد تاثر اسکینر واقعی بھی گیلی انگلیاں کے ساتھ بھی کام کرتا ہے ، جو ایک بڑی کامیابی ہے جب گیلی انگلیاں کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ اسکرین بھی سست ہوجاتی ہیں۔

 

بیٹری۔

فون کو وزن دینے کے لئے ون پلس 7 پرو 4000 ایم اے ایچ کی بیٹری کے ساتھ آتا ہے۔ اس کا یہ مطلب بھی ہے کہ 4 جی چلانے پر فون میں 12 جی ڈسپلے ہوسکتی ہے۔ عام استعمال کے ساتھ ، آپ کے پاس یقینی طور پر عام دن کا پورا دن ہوگا ، جو کسی بھی فون مینیجر کے لئے ناقابل یقین ہوتا ہے۔

کیا یہ خریدنا فائدہ مند ہوگا؟

درحقیقت ، اگر آپ فرسٹ کلاس لیڈر کی تلاش کر رہے ہیں اور واقعتا top اولین ڈالر خرچ کرنے کو ترجیح نہیں دیتے ہیں۔ ہم کہتے ہیں کہ ون پلس 7 پرو اسی کلاس میں ہے جس میں سیمسنگ گلیکسی ایس 10 + ہے ، لیکن یہ اتنا مہنگا نہیں ہے اور شاید سام سنگ نے پیش کیے جانے والے تمام حیاتیاتی آلات کے بغیر۔ استعمال کی وسیع پیمانے پر غور کرتے ہوئے میں ایک قابل قیمت مجموعی کارکردگی کے علاوہ ، آپ کو ناقابل یقین پریزنٹیشن اور کیمرا پیش کرنے والی قیمت پر بہترین اینڈروئیڈ سمجھے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *