اوپو کے 1 فون کا جائزہ۔

اوپو کے 1 فون کا جائزہ۔

اوپو کے 1 فون کا جائزہ۔

اوپو کے 1 گلاس اور پلاسٹک کے سینڈوچ کیس سے بہت ملتا جلتا ہے۔ لہذا ، موازنہ لاگت پر ، آپ نوکیا 6.1 پلس خرید سکتے ہیں ، جس میں شیشے کے پچھلے حصے میں دھات کا جسم موجود ہے۔ ہمارے پاس ایسٹرل بلیو کے سایہ ورژن پر کنٹرول ہے ، جو نیلے-ارغوانی کونے کی پشت پر تھوڑا سا مضحکہ خیز نظر آتا ہے۔ اس کی تصاویر سے مختلف قسم کے پیانو بلیک شیڈ زیادہ واضح دکھائی دیتے ہیں۔

اس میں AMOLED 19: 9 پہلو کا تناسب ہے جس کی مماثلت AMOLED شکل نہیں ہے اور ایک نرم سائیڈ پینل ہے۔ اس گیجٹ میں ایک انوکھا سگنل ٹرانس ڈوسر بھی شامل ہے ، جو اس کی اہمیت کو دیکھنے کے لئے بہت ضروری ترقی ہے۔ اوپو کے 1 اپنے گلاس اور پلاسٹک کی شکل میں ناقابل یقین حد تک ہلکا محسوس کرتا ہے۔

قرارداد: 6.4 “HD + 2340 x 1080 اہداف دکھائیں۔ کوالکوم اسنیپ ڈریگن 660 پروسیسر | 512 جی پی یو ایڈریس۔ سرشار مائکرو ایسڈی کارڈ سلاٹ (256 جی بی تک) کے ساتھ 4 جی بی ریم + 64 جی بی اندرونی اسٹوریج قابل توسیع | 16MP + 2MP کیمرہ کی ضرورت ہوتی ہے اضافی 25MP کیمرا 3.600mAh رنگOS 5.2 بیٹری Android 8.1 Oreo پر منحصر ہے

 

اچھی چیزیں۔

اوپو K1 بہت مضبوط محسوس ہوتا ہے۔ کسی بھی صورت میں ، تنظیم ایک حساس معاملے کو ایک ایسے گیجٹ کے ساتھ پیش کرتی ہے جو اس کو محفوظ رہنے دیتی ہے۔ کے ون بھی پہلے سے منسلک اسکرین کے ساتھ آتا ہے جو آپ کی سکرین کی حفاظت کرتا ہے ، جو ایک منفرد اشارے لائٹ سینسر کے ساتھ انتہائی پتلی سے کام کرتا ہے۔

صرف ظاہری نشان کے سینسر ہی اگلی بڑی چیز ہیں ، اور اوپو کے ون پر ایک بہترین کام کرتا ہے۔ جب میں نے اسے استعمال کرنے کی کوشش کی تو گیجٹ صرف 8 مرتبہ اپنی انگلی کے انوکھے تاثر کا احساس کرسکا۔ چہرے کی شناخت انتہائی تیز ہے ، اور گیجٹ تیزی سے کھل جاتا ہے۔

اوپو K1 پر مکمل HD + AMOLED دیکھنا بہت اچھا ہے اور زیادہ تر لائٹنگ کے حالات میں عمدہ کام کرتا ہے۔ شیڈنگ جنریشن درست ہے ، اور ڈسپلے کیس براہ راست دن کی روشنی میں بھی شاندار اور تیز تصاویر دکھا سکتا ہے۔

اوپنو کے 1 ایڈورنو 512 جی پی یو کے ساتھ مل کر کوالکوم اسنیپ ڈریگن 660 پروسیسر کا بے حد مشکور ہے۔ گیجٹ زیادہ تر کاروبار کو آسانی سے سنبھال سکتا ہے اور ضرورت پڑنے پر بھاری کاموں کو سنبھالنے کے لئے تیار ہے۔

اوپو کے 1 کے پچھلے حصے میں ڈوئل کیمرہ سیٹ اپ ہے جس میں 16MP بیس سینسر ہے جو 2MP معاون سینسر سے ملتا ہے۔ غیر معمولی روشنی کے حالات میں ، آپ کے فون کے سائے اور فاسد تصاویر کی پرچھائ ایچ ڈی آر کی بلٹ ان گیجٹ کی خصوصیت نے نقشوں کو اور زیادہ واضح کردیا۔

کم روشنی میں ، اوپو کے 1 یہ ڈھونڈتا رہا کہ کس طرح زبردست تصاویر کی فراہمی اور زبردست تصاویر لی جائیں۔ اگرچہ روشنی حیرت انگیز طور پر مدھم تھی ، لیکن فوٹو عام طور پر دانے دار ہوتے تھے۔

کیمرے کے سامنے 25MP کی نمائش میں قدم رکھتے ہوئے ، یہ ایسی زبردست تصاویر تیار کرتی ہے جو کرکرا ہیں اور عین مطابق رنگوں میں گفتگو کرتے ہیں۔

اوپو کے 1 کو 3،600 ایم اے ایچ کی بیٹری حاصل ہے جو مطالعاتی دورانیے کے دوران مجھے دن بھر کام کرنے کی سہولت دے گی۔ کچھ مدت کے لئے ، میں نے ایئرٹیل 4 جی سم گیجٹ کا استعمال کیا اور کچھ فون کال کرنے ، میوزک سیٹ اپ کرنے ، آن لائن پڑھنے ، کچھ کانفرنسیں کرنے اور تصاویر لینے کے لئے اس گیجٹ کا استعمال کیا۔

اس گیجٹ میں 10W کا تیز رفتار چارج آتا ہے جو گیجٹ کو دو گھنٹوں میں 20 سے 100 فیصد تک چارج کرنے میں کامیاب ہوتا ہے۔

اوپو کے 1 میں استعمال ہونے والے اسپیکر بہت اچھے ہیں۔ جب میں نے میلوڈی بجائی تو موسیقی بہت شور مچاتی تھی اور آوازیں صاف تھیں۔ میں راگ میں ماسٹر کے ذریعہ استعمال کردہ کچھ آلات کو پہچاننے کے لئے تیار تھا۔ درحقیقت ، جب یوٹیوب کے ذریعہ دھنیں بجاتے بھی تھے ، تب بھی اس کے نتائج برابر تھے۔

 

بہت اچھی چیزیں نہیں۔

اوپو کے 1 گوگل کے اینڈروئیڈ 8.1 اورییو آپریٹنگ سسٹم سے چل رہا ہے جس میں کلر او آر ایس 5.2 رنگین جلد ہے جو پہلے ہی کام کرتی ہے۔ اس حقیقت کے باوجود کہ کلر او آر ایس نے ہندوستانی مارکیٹ میں اوپو کے داخل ہونے کے بعد سے اہم پیش رفت کی ہے ، اس سے قطع نظر کہ مزید کام کی ضرورت ہے یا نہیں۔ صارف انٹرفیس میں اب بھی مینو ڈیزائن کا فقدان ہے اور پھر بھی وہ خبروں اور ترقیوں کی ناپسندیدہ چمکیں دکھاتا ہے ، جیسا کہ میں نے اپنے ابتدائی تعارف میں نوٹ کیا ہے۔

سامنے والے کیمرا میں اے آئی کمال بھی ہے جو جلد کو ہموار کرتا ہے اور مضمون کو سفید تر بناتا ہے۔ تصاویر کو باقاعدہ محسوس کرنے کی بجائے ، یہ ایک اہم چینل کی طرح محسوس ہوتا ہے۔ میری یہاں مشورہ یہ ہے کہ سامنے کا سامنا والا کیمرا استعمال کریں ، البتہ ، AI جس نے اتکرجتا میں تعاون کیا ہے۔

تاہم ، شو کے انوکھے اشارے میں سے ایک یہ ہے کہ جدت طرازی کے عمدہ استعمال کو زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے سے پہلے ابھی کچھ کام درکار ہیں۔ ڈسپلے کے اندر ایک انوکھا ڈسپلے سگنل نصب کرنے میں بہت لمبا وقت لگتا ہے اور اضافی وزن روایتی سنگل پوائنٹ سینسر کے برعکس درکار ہوتا ہے۔

 

حل۔

اوپو کے 1 ایک درمیانی فاصلہ والا موبائل فون ہے جو اپنے صارفین کو 16990 روپے میں اوسط سنگل سگنل ڈسپلے سے بہتر ایک بہتر بیک لائٹنگ پیش کرتا ہے۔ مطالعے کے مقررہ وقت کے اندر ، مجھے بڑے پیمانے پر اندازہ نہیں تھا کہ اس طرح کے اہم مقام پر کوئی گیجٹ کیا کرسکتا ہے۔ قیمت ناقابل یقین کارکردگی ، عظیم بیٹری کی زندگی ، عظیم کیمرے اور بہت کچھ ہے۔ یہ کم سے کم مہنگا سیلولر فون بھی ہے جو ایک منفرد اشارے لائٹ سینسر کے ساتھ دستیاب ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *